12 april 2007

Trist men nödvändigt

Jag har nått till den punkt att jag inte riktigt törs skriva vad jag vill på denna sida och det irriterar mig. Därför har jag bestämt mig för att fixa en ny blogg. En blogg som inte kan länkas till just mig, en blogg som inte har mitt namn som adress, en blogg där jag är anonym för de som inte känner mig.

Jag har lovat att inte lösenordsskydda och det löftet håller jag men jag måste känna mig säker på att ingen som inte bör läsa läser det jag skriver. Så vill ni nu följa mig får ni skicka ett mail (lisa(snabel-a)bros(punkt)nu) eller lämna en kommentar här (kollar fortfarande denna sida) så kommer ni att få min nya adress. Har ni initialerna TS (det finns bara en TS jag inte vill ska läsa), arbetar på min arbetsplats eller skriver för tidningar behöver ni inte bemöda er med att skicka ett mail.

Ni behöver inte alls vara orolig över att jag kommer att neka er adressen, det spelar ingen roll om ni har varit anonyma läsare. Ni behöver inte heller skriva ett långt beskrivande mail över vem ni är. Jag delar gärna ut min adress.

Tack och hej leverpastej...

ps. adressen på den nya bloggen är ett norrbottniskt ord för att inte ha utfört något ds.

4 Comments:

Blogger villan vid vilan said...

Hej Lisa jag läser gärna din blogg fortsättningsvis du skriver så bra. Välkommen till min nya sida jag är såld på detta nu att blogga ge mej gärna tips....kram på återseende

09 augusti, 2008 11:20  
Blogger Camillas dagar said...

Hej! Tack för kommentaren hos mig. :) Det är svårt det där med att blogga, man vet inte vad man kan skriva och att man inte kan skriva vad man vill, med tanke på vem som kan läsa.
Ha en fortsatt go kväll!

25 augusti, 2008 16:25  
Blogger Lena said...

Skruttan jag vill med!
:-) i med och motgångar. Hoppas vi ses snart.
kram Lena

02 maj, 2010 18:40  
Blogger Lena said...

förresten tack för dina uppmuntrande ord!
kram

02 maj, 2010 18:42  

Skicka en kommentar

<< Home