01 april 2007

Tuff tjej

Moa har just pipit över till granntjejen. Till saken hör att hon aldrig har varit där utan helt sonika följde med mamman i familjen dit. Jag ska snart hämta henne så vi kan åka för att plocka upp Martin.

Idag har jag städat vår smutsiga bil, bara insidan då vi inte har någon slang. Man kan fasken äta från mattorna och rutorna skiner. Sabla vad den var skitig och Martin (om du nu läser detta) det är tamesjutton din tur nästa gång!

Det var ju meningen att jag skulle ta bort den där bersån men jag tror jag har fått häckarmbåge. Jag har så grymt ont i en armbåge av allt klippande här på tomten. Det skulle behövas en motorsåg så jag bara kan gå vålda ner all skit. Nä, jag hängde tvätt utomhus istället och det var superhärligt. Sen åt vi lunch på vår picnicfilt.

Mmmmm........sommar och sol