09 april 2007

Påskslut

Så då var påsken över och allt ska återgå till det normala....hm
Här hemma har det rabatteras och sågspånsskottat. Tyvärr går allt så sakta och det ser fortfarande lika eländigt ut som innan. Jo, en skillnad är att Moa inte längre kommer in i sitt rum. Vi skulle behöva en hantverkare som jobbade gratis och 24 h, en robbot skulle sitta finfint.

Vi har ätit en massa gott och en massa onyttigt. Godiset har flödat och jag är smått illamående men samtidigt sockerberoende. Illamåendet kan även ha att göra med att jag har rengjort var enda avlopp i detta hus. Precis som allt annat var inte det gjort på mycket länge. Nåja, efter många kvällningar och rynkor på näsan ser man faktiskt ett vitt avlopp och inte ett mossigt grönt samt att man inte drunknar när man duschar.

Moa har fått en gungställning och en hoppmatta för att kunna njuta lite mer av tomten. Martin har lovat att bygga en sandlåda men jag har en känsla av att det kommer att dröja ett tag *ler*. Hon har även lekt en massa med granntjejerna och det känns skönt att hon har hittat vänner. Tösen är så stor och det gör nästan ont i hjärtat när man ser henne springa över för att leka. För inte så länge sedan gick jag ju och bar på henne.

Gäääääsp, nu måste jag lägga mig om jag ska orka åka på tippen med en massa ris.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kolla min blogg, du är med i länktåget!

12 april, 2007 08:52  

Skicka en kommentar

<< Home